Sunday, February 27, 2011

birds are chirping..spring is coming. yayyy.. bye2 winter




spring this year dimulakan dgn rotation ketiga saya iaitu cardiovascular (cvs)..horayy!


ciptaan Allah sangat cantik :)


esok bermulalah rotation cvs ni pulak utk sebulan...huuhu
cepat betul masa berlalu..rasa br je first rotation GIT bulan satu hari tuh, ni dah masuk rotation 3 plak kan..

tahu x apa maknanya biler dah bulan 3?? maknanya EXAM dah melambai-lambai..adoiii.
rasa macam x bersedia lg nih utk cover 5 rotation. memang dah kene mula kembali mengadap buku2 medic yang bnyk itu.hehe..

saya janji nak blajar sungguh2 sampai lulus sebab this year nak raya kat malaysia.. to be specific lagi nak raya kat rumah hj mansor, kg tok bok.. aaaaaa, rindu diorg semua esp budak comot hazim n hatem dua orang tuh..biler la nak besar si kembar dua orang tuh kan.

dgn kezen2 yg comel2. luv kids very much. that is why kalo boleh nak jadi paeds :)


saya actually sedih nak tinggalkan rotation respiratory sebab semua doktor2 die baik2 dan mmg ade kesungguhan nak ajar kiter students. alhamdulillah. harapnya semua ilmu yg saya dapat sepanjang rotation2 lepas diberkakti Allah dan saya akan ingt sampai bila2 bukan sampai exam je kan :D

well...spring dah nak mula. bangun pagi diiringi bunyi burung mencicip-cicip. rasa tenang kat Galway nih w'pun x dinafikan masalah ade jer.hehe..syukur pada Allah walau bnyk manapun masalah n bebanan blajar kat negara orang nih, Allah masih campakkan ketenangan dan kegembiraan dalam hati saya. tq Allah


p/s : tak tahu kenape sangat nervous nak mulakan rotation cardiovascular nih..maybe ramai yg kate doktor2 die garang2 kot.ntah lahh..apapun semoga saya akan dapat bnyk ilmu2 baru dan bermanfaat sepanjang rotation br nih. doakan saya ok :) salammm

1 comment:

cik izars said...

goodluck azie!
bestnya..bila nth nak boleh berjalan sana..huhu;p