Saturday, August 13, 2011

nama ape? haaa?

kejadian di sebuah kaunter pembayaran hospital swasta (pegi sebab nak amek vaccine varicella)

penjaga kaunter : amek vaccine je ke?
saya: yer vaccine sahaja.
penajaga kaunter: nama apa??
saya: Varicella!
penjaga kaunter: haaaa? nama awak varicella?
saya: DANGGGG!! nama saya ke?? hahahhaha....ingt encik tanya nama vaccine tadi (dgn muka dah macam udang kene bakarr) maluu!


saya rasa hari ni hari yang sangat memalukan bagi saya!! tidakkkkkkkk!! tapi memnag sangat kelakar n lucu yg sampai nak gelak besar..nasib la bulan pose..haha. istigfar 3x...yang tak tahan, sume penjaga kaunter kat situ gelak besar kot! tambah lagi dgn patients yg mmg kat situ tggu nak bayar jugak. watever la korng.haha

nilah padahnya bila org tanya soalan, dok mengelamun pk bende lain. nama sendiri pun dah jadi nama vaccine Varicella.haha..nasib nama tu sedap jgk :P


p/s : selamat menjalani ibadah puasa semua. cepat betul masa berlalu. dah nak masuk hari ke- 15 puasa. maksudnya ada lg 15 hari kita nak mengejar pahala dan ganjaran besar yg Allah sediakan utk kita kan.BERUSAHAAAA kawan-kawan!



No comments: