Monday, December 31, 2012

finally.. it's 2013

assalamualaikum

it has been ages since i last wrote in this blog :( sebab lama sangat tak menulis so blurr kejap nak share ape.heee.anyway..banyak perkara yang saya alami tahun ini...alhamdulillah, syukur..despite all the things..Allah helps me went through it..untuk menutup tirai 2012, nak mencoret sikit harapan sy utk tahun baru nih..actually saya sgt berdebar utk memulakan tahun baru..

for obvious reason...this 2013 going to be one of the biggest year in my life... my final year as medical student actually!! sape sangkaaaa....waktu saya 1st year dulu, tahun 2008..saya rasa lamaaa sgt nak abes study medic ni..tapi i'm here now!!! tq Allah

in sha Allah..this april and may i will have my final exam before entitle to be a doctor...less than 5 months from today. cuakkk ok! saya berdoa dan mengharap sangat saya dan semua kawan2 akan lulus dgn cemerlang dan dapat pulang berkhidmat soon... moga2 kami diberi kekuatan utk belajarrr dgn gigih. doakan kitorg ok...to be continueeee :)


p/s: selamat tahun baru 2013. saya doakan kita semua sentiasa dilindungi, diberkati dan dirahmati Allah selalu. mari berusaha menjadi yg lebih baik. sentiasa positif dan sentiasa have winning mentality!!! berusaha people :)


No comments: