Friday, September 17, 2010

3rd year medicine (^_^)

assalamualaikum kawan-kawan ;)

selamat hari rayaaaaaa n maaf zahir batin eh kalao ade salah dan silap, penah buat awak semua terasa ke kan. mulut kadang2 xde insuran sikit.hehe..macam mana raya korang??mesti best sgt dapat raya dgn famili kat mesiakan. i wish i could do the same thing..huhu. kpd kawan2 yg senasib dgn saya, jangan sedih2..kita kan kuat!!! my hari raya here in galway was ok. hehe. nasib baik hari raya tuh ade klas petang je, dapat la g solat raya.

pejam celik, dah 3 minggu lebih saya kat galway. bz jugak rupanya 3rd year nih. cuakkkk! biasalah, lagi bnyk yg kene tahu dan kene belajar. dah x boleh main2 dah sbb berapa tahun je lagi dah nak jadi doktor kan. pray for me pleaseeeeeeeeeeeeeeee!!!! ;). sekarang ni basically kitorg belajar pasal pathology of brain, git dan adik beradik die lah. course 'core clinical skill' paling mencabar sbb dah start ala2 clinical year. masuk hospital jumpa patient, practise physical examination dn bnyk lagi lain2 yg boleh tahan menarik.hehe

saya harap, Allah akan mempermudah kan segala urusan saya dan kawan2 untuk tahun ketiga perubatan ini. semoga kami akan berjaya menjadi doktor yg beriman dan dapat membantu orang lain yg memerlukan.ameen.

p/s : saya nak jadi doktor yg sentiasa konfiden dan disayangi ramai..cewahh. ok.byee..doakan ok. luv all. nak g baca buku patho ;P

No comments: